Sluggern&Shego

No cryin'?

Kanske var det rätt beslut, ett beslut som var enat denna gång! När gnistan och känslan av trånande inte finns kvar, och man dessutom har försökt och försökt och åter försökt så bör man kanske ge upp? Allt blir inte som man tänkt sig och allt läker inte med tiden. Jag lär bli ledsen i omgångar och känna mig ensam, övergiven, frustrerad, dum, bortgjord, förvirrad, arg och matt på mig själv gång på gång, men gräset kanske är grönare på andra sidan? Ja det gäller väl inte alla - syster står till exempel på det gröna gräset, utanför hagen och skuttar av lycka. Många gånger måste man få ta den tid för egna beslut som det krävs för att bli helt säker.. Klart du är inristad och aldrig kommer glömmas riktigt! Men inte ska jag väl glömma mig själv heller? För det håller jag på att göra. Länge sen man kände sig uppskattad och snygg btw? Hm.. Jag kanske tillomed kommer kunna klara av att se dig med någon annan om bara ett tag? Det lär kännas - But hey! That's life? Aight?

So: it's totally over now? aaand i'm not cryin'?..Hm.. Sweet.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback