Sluggern&Shego

Dröm - Slurp i rumpan

Drömmen började med att jag och Robert gick i Nyköping på en shopping runda. Robert var en pundare som ständigt rökte på, han hade en svart stor läderkeps med öronlappar och brun flanellskjorta. Plötsligt befann vi oss inne på någon sportbutik. Jag såg en grön tröja jag tydligen länge velat ha. Den hänger 3 meter upp i luften så jag börjar klättra på några stänger. Några feta män börjar slåss, verkligen slå skiten ur varann! Tydligen ägde dom butiken, hur jag fick veta det vet jag inte. Bråket slutar med att den mindre mannen drar tröjan över huvudet på den större, drar ner hans byxor (från nu ser jag detta i närbild), trycker in en stor avlång orange cylinder i mannens rumpa. Möjligtvis att det var ett sånt där rör som brukar ligga under marken för kablar? Det säger 'slurp' och den försvinner in. Den stora mannen knäpper byxorna och får ta i hand med den andra och tacka för stryket.. Amanda Fors dyker upp och säger att min tröja finns även längre ner i butiken.
Plötsligt faller jag ut i gråt, Rickard har tydligen gjort slut med mig. Jag gråter hejdlöst så jag skriker. (Jag vaknar upp och inser att jag gråter på riktigt och somnar om). Då är jag plötsligt tillsammans med en Chester som jag inte ens känner. Jag berättar för honom att jag grät för att jag drömde att han gjort slut med mig.. Alla hatar tydligen Chester för att han stavar sitt namn som Ester..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback