Sluggern&Shego

Dröm - Robert i spegeln

Den första drömmen jag ska skriva ner måste ju egentligen vara den som jag än har bildminne av. Den var sjuk och omöjlig att tolka på ett vettigt sätt. Men jag ska göra ett försök för att få er en bild av den:
Det är sommarkväll. Solnedgången är sådär orange och vacker. Jag och Robert sitter på varsin stol på systers gräsmatta och skymtar den genom trädkronorna. Vi diskuterar sex, nakenhet och upplevelser som dom enbart bästa vänner vi är. Plötsligt kommer frågan upp "undrar hur man ser ut när man har sex?". Jag utbrister - "titta! En spegel! Vi prövar!" som om det var något som är normalt att vänner gör. Plötsligt kommer bilden upp som fastnat i mitt huvud. En bild att jag kollar i spegelbilden snett bakom mig..Där står jag , håller ett stadigt grepp om Roberts nacke och höft. Vi har bytt kön.. Det är naket,obehagligt och benigt. Robert gör en min som om det gör ont. Varje gång jag spänner min stjärt i en juckrörelse så skäms jag, "hoppas ingen ser"..
Hur ska denna dröm tolkas egentligen?? Min första tanke var "jag kan INTE berätta det här för Robert! Han kommer tro att jag antingen har sexfantasier om honom eller att jag gör någon slags domenanshandling på honom." Men efter ett redigt skrattanfall på minst en kvart var det sagt ändå.
Jag bör söka upp en drömtydare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback