Sluggern&Shego

Jag är blottad och berikad.

Nu har jag landat ganska ordentligt. Jag sitter spritt språngande naken i min helt egna lägenhet som jag flyttade in i för en vecka sen. Naken-basár skall nog införas på lämplig dag varje vecka! Vad utstrålar annars mera frihet att bo själv om inte att gå runt naken? Man kan sitta hur som helst trotts dom obefintliga kläderna utan att skämmas till exempel. Ja det största hot är väl spegeln, men njae jag kan iaf leva med min spegelbild.
Denna lilla text tog en stund att lyckas skriva rätt, för mina ögon lägger av när jag tittar på något på långt håll. Jag vill ha datorn rakt i facet! Eller bara ett par glasögon?..
Underbara Linda invarderar mig då och då här hemma , vilket jag trivs suveränt med! Så det bjöds på mysigt kvällsfika, massage, film och sovställning ala skeden igårkväll.
Har fått en fin summa från en försäkring också - glädjeskutt och hutt!!
Men naken eller inte, byxor på i bilen eller inte - nu är det sovdags!

Kommentarer
Postat av: The card bitch

Inga byxor i bilen är alltid en bra ide, sovdags eller inte.

2010-10-29 @ 23:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback