Sluggern&Shego

Vattenmelons-middag efter bil-åk!

Efter en tid med mycket uppskjutet, ner lagt och fram taget på jobbiga vis har jag nu iaf tagit tag i körkortet en aning mer seriöst. Jag är helt slut, vill få det överstökat och aldrig mer sitta i skolbänken igen, som det känns nu. Nu låter det som det gick åt helvete idag första dagen, men icke mina vänner, det gick rätt fint, nervositeten gjorde dock sitt, jävla larv! Och med en lillebrursha Adam vid min sida hela dagen och annat att tänka på än personer (mer än dom tillfälliga i trafiken) hölls humöret uppe måste jag tillägga.
Annars är jag bakis för andra dagen i rad. Fint som snus, eller kanske inte. Dagens tips: Drick aldrig med ett gäng rika snubbar till kl.6 på morgonen! Dock, dock, dock vill jag säga, så vet dom hur en gentleman beter sej. För dagen efter blev jag bortskämd med service som kaffe, frukost osv, fotmassage i solstol och underhållning i form av att titta på jobbande karlar. Att vara en bakfull flicka är inte alltid galet ändå..

Nu blir det till att försöka göra en hemläxa och äta vattenmelon till middag! För det är det enda som smakar 100% bra idag, som alltid iförsig. Träningen får hoppas över idag, kanske hela veckan tillomed, BLÄ för energi-tom-kropp!

Fridens fallows!!


Du gnager mej i bakhuvudet hela dagarna. Vill jag se dej egentligen? Och varför då egentligen?? Jag måste vara dum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback