Sluggern&Shego

Frågan är... ?

Jag börjar tro att det är tvärtom. Jag börjar bli övertalad. Kan det verkligen vara slumpen? Har jag bara otur eller är allt mitt eget fel? Är jag så mycket mer vilsen än jag trott? Har jag fått vad jag förtjänar? Är jag värd tårarna? Är jag egoistisk? Är det som du säger? Orkar jag verkligen ståupp länge till? Och vad gör man när man inte orkar mer? Jag vill inte resa mej. Jag vill inte vakna alls om detta inte är en mardröm. Hur hittar jag mej själv igen? Faller man enbart för att sen stiga? Blir jag härdad av detta? Ska jag ha ångest? Ska jag fly? Vart ska jag då fly? Hur kan någon sänka någon så totalt? Hur kan jag tillåta att bli så sänkt? Menade jag det jag själv sa? Ångrar jag allt? Har jag sårat dej? Har jag sagt för mycket för länge sen? Vill jag vara här? Vill jag vara i den här världen? Vad har den att tilldela mej? När ska mina tårar sluta rinna? När ska jag bli lycklig? Vad gör mej lycklig? Är det personen i mitten som ska beskyllas? Varför ser golvet så frestande ut? Varje andetag känns ansträngt. Varje tanke känns svår. Varje rörelse är tung. Varje fingertopp gör ont. Hur kunde det bli såhär? Hur kunde något så fint sluta så fult? Är jag övertalad? Är det här vad jag förtjänar? Är jag egoistisk? När ska jag sluta drömma mardrömmar? När ska jag sluta leva i en dröm? Jag vill att du väcker mej. Jag vill bli mej igen. Kommer jag orka resa mej denna gång?

Kommentarer
Postat av: Apo

:((( don't let yourself fall down. You don't deserve it. You r strong , trust me

2010-05-25 @ 22:03:59
Postat av: Cissi

your strong, <3

2010-05-26 @ 08:50:50
Postat av: Fittan

<3 Du klara allt! Hjälper dig. (K)

2010-05-26 @ 13:17:36
Postat av: Erica

Men du, du får inte låta en sjuk person dra dig ner i skiten. Låt honom inte lura och manipulera dig mer nu när du tagit dig ur skiten, du förtjänar bättre, du är värd mer. Bortanför allt skit så kommer en nu början med allt vackert du en gång haft och åter ska ha, DU kommer vinna. Följ inte vägen han leder dig på, lita inte på andra, gå till dig själv och låt dig må dåligt för att sedan kunna må bra igen. För det kommer hända. Jag VET att det kommer hända, för det förtjänar du, DU är en fin människa och ska ha bättre än det du haft, nöjd dig inte med mindre när du kan få mer.

2010-05-26 @ 20:47:03
URL: http://huldren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback