Sluggern&Shego

Hejdar mig hejvilt

Här sitter jag och hejdar mej hejvilt ! Jag vill inte chilla, jag KAN inte chilla. Hm, vad ska jag hitta på nu då? Jag måste ju ha en vilodag i veckan iaf, har tränat några dagar i rad nu, därför måste det vilas mot min vilja. Dra till gymmet kanske? NEJ jag skulle ju vila idag! Ska jag kanske dra en promenad då? NEJ jag skulle ju vila idag ! Men jag kan väl ut och leka och springa med hunden Zita? NEJ jag skulle ju vila idag ! .. Men.. Om jag bara cyklar till stallet och grejar där då ? NEJ JAG SKA JU VILA IDAG! HELT OCH HÅLLET! .. Jag är fan bra grötig i huvudet emellanåt. Jag har ju tillomed träningvärk, vill man inte vila och stretcha lite då istället? Inte jag tydligen. Kanske skulle baka nånting för omväxlingens skull då ? Eller kanske gå ner och titta till min och Catti's utställning på Thekannan då? NEJ jag sku.. Jajaja..
Ring mej om någon vill ha sällskap i bilen till någon plats över dagen! Appropå det, köra bil med pappsen ska jag nog ikväll, good shit ! Pluggat har jag iaf redan gjort i 1 timme nyss, bara träning för huvudet, jag håller måttet ! .. än så länge..
Jag har iaf en läskigt snygg tröja:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback