Sluggern&Shego

Acdc på onsdag !

Till en början vill jag tacka för schysst stöd och fina ord från polarna mina! Som på inlägget under. Ni är fantastiska! Enbart att ha fått låna era öron så mår jag bättre. Jag orkar röra mej på nytt och vill inget hellre än att umgås med dom bästa och hålla mej glad. Tror att det kan vara för att jag fått vara ärlig, lättat på hjärtat och gjort rätt för mej.
- En dålig vänskap mindre, en bra vänskap starkare.. Cissi - Du är värd mycket.

Idag har jag just åkt satan på inlines och gymmet direkt på det ihop med Adam, senare ska jag kanske hänga med Johan också.. Det går uppför för tillfället, men det är uppförsbacke..
Igår blev det också inlines för mej, men då med systra min på longboard, någon halvmil eller två sådär på kvällskvisten. Not bad, not bad at all!

OCH VEM FAN SKA PÅ AC-FUCKING-DC PÅ ONSDAG DÅ?! AAAAIIIIGHT !!! Happy like hell! Må jag vara förstörd dagen efter, men jag och Apo ska rocka satan!! Det här är precis vad jag behöver!


Kommentarer
Postat av: Cissi

BÄSTA VÄNNEN SOM FINNS PÅ DENNA JORD, DET ÄR DU FANNY!! <3

2010-05-29 @ 14:33:56
URL: http://justanotherbloggers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback