Sluggern&Shego

A paper told me

Då han man fått tummen ur ,så att siva, till att boka internsivkurs för körkortet! Sista veckan i April blir det av. Känns härligt och inte alls omöjligt! Det är på tiden och jag har Adam som partner genom det hela. We're gonna make it! Fuck yeah !
Förutom det ta-tag:andet så är jag i full gång med träningen igen. Cissi och jag lär köra minst 3 pass i veckan, som förr men med nya tag. Förbannat så härligt det känns att ta tag i saker o ting?! Ska slå på stort och dra till ikea och sen göra om i mitt sovrum också. Förändring here we go!
En tidning sa åt mej idag vad jag ska utbilda mej till förresten. Låter kanske märkligt? Men jag bläddrade i en tidning och oj:ade mej för Barbro på jobbet - "åh, vad ska jag göra efter jag slutat här i sommar??". Jag stänger tidningen, baksidan av den blottas - "Gå våran friskvårdsutbildning och bli friskvårdskonsulent!".. Do God exist? Vi får Fan se. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör bara kör!Då kan vi stötta varandra när vi pluggar hjärtat!<3

2010-03-25 @ 17:17:57
URL: http://iastruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback