Sluggern&Shego

Systrar i fjällen .. Niet !!

Så blev det ändringar i planerna angående fjällen resan som har avstamp imorgon någon gång på dagen. Loppan, Linda och Måns ska inte med längre. Vi har istället en härlig ersättare, nämligen Bamse! Inte alls fel heller. Men jag älskar att hitta på saker med min syster, det är tyvärr något speciellt med våra systrar-grejer vi har för oss. Dom är väldigt oslagbara. Så jag såg framemot att leva tokig ihop med henne, och självklart med Måns och Linda också. Men men, nu blir det jag och grabbarna som åker. Pappa, Adam, David, Bamse & jag. Det blir säkert också tipptopp ! Får se om jag prövar åka bräda en dag på egen hand då.

Det händer ganska mycket nu för tiden. Jag skulle vilja må 100% bra och ha allt så simpelt som möjligt. Men det får jag jobba på antar jag. Känslor är nog inte min grej. Jag vill heller inte släppa allt. Kan man inte rensa sin hårddisk i skallen? Att slå sej fördärvad och tappa minnet är ju ingen höjdare så vete inte hur jag ska lyckas med detta.

Jag har ont i magen.

Anna har iaf varit här i två dagar hos mej , vilket har kännts kanon! Shopping uppe i skärholmen (som gick lite föör bra möjligtvis. Det blev en redig hög! Mitt konto is going down down down!), Alice in wonderland i 3D på bio, ett antal koppar kaffe och prat om allt och ingenting bjöds det bland annat på. Jätte kul att hon kom ner och nästa gång blir det min tur att åka upp till hennes norrland! Köra travare och rida nordsvenskar - det är på tiden !

Snart ska jag till massören. Ska bli skönt att ha kroppen på bra spår när jag är i fjällen sen! Blir dock säkert behövligt med massage efter resan också. För här ska röjjas, tävlas, hoppas och prövas !

Jag vill ha körkort - Det ska jag och Måns ordna!
Jag vill ha ett heltidsjobb.
Jag vill vara överlycklig.
Jag vill få saker gjorda.
Jag vill sluta pressa mej själv.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åååh jag ville verkligen med!:(blä blä blä!Men vi får försöka köra typ Romme eller något som vi sa innan säsongen ör slut:)

Och du ska se att allt löser sig med jobb,körkort,framtiden osv :)

Love you Fantan!

2010-03-09 @ 18:47:01
URL: http://iastruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback