Sluggern&Shego

Kaffe i snön

Äntligen lite långledigt!! Jag har längtat efter att få sova ut och ta dagarna som dom kommer. Och jag kan meddela att min lilla semester på 10 dagar har börjat bra. Första dagen idag. Efter en lång lång frukost framför tvn efter att ha sovit ut till 10-tiden så plockade jag med disk som var behövligt och städade undan lite här och var i huset. Sen drog jag på mej mitt nya vinterställ och tog med mej en rejäl kopp kaffe ut i snön och solen! När jag låg och halvsov och kaffet tog slut fick jag påtår genom köksföntret utav lillebror. Efter en stund dök Bamse upp med en kopp i handen och joinade mej. Härligt! Vi satt där i snödrivan tills stjärtarna våra domnade bort och frös till is. What a awsome day ! Hoppas det fortsätter såhär bra. För senare ska jag kanske äta med Abring och senare ut och dra en öl med min fru Stephanie.

Här om kvällen var jag och Loppan hos våran älskade Linda Ia Eklund också! Fikade, skrattade och sjöng som vi alltid brukar, såklart. Måste ha varit bästa vänner i ..hm.. 18 år nu? Vi älskar henne. Och snart blir det flera dagars häng med bland annat henne :)
Den kommande veckan kommer nog bli hur härlig som helst, bara Loppan får ledigt nästa helg så. Då ska vi till fjällen ju, onsdag-söndag. Pappa, Adam, David, Jag, Linda, Loppan & Måns. Jag längtar !!



Dagens låt-tips: The Knife - Got 2 let U

Dagens tips: Ät gul snö! .. Det kan vara öl. Är gärna brun snö också! .. Det kan vara kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback