Sluggern&Shego

Jag är gjord av pengar

Man kan ju inte riktigt vara allt, som att vara bra på att uppdatera sin blogg. Heey, syftar jag på mej eller?!
Idag kom ett efterlängtat litet kuvert med posten - "Du har paket att hämta" - Rrrraggadishh! Nya kläderna på ingång. Blir nog att hämta dom efter gymmandet med Cissi i eftermiddag. Får väl se om jag mätte rätt till storlekarna, men det lät logiskt iaf! Thumbs up!
Och när jag ändå ska slänga lite pengar runt mej, varför inte betala en liten räkning också? Jag känner mej generös idag! Tänkte ju bjuda Steffi-fan på fika också, men det blev tvärsom. Jag gick med vinst! Moaha!
Jag har funderat ett tag på att klippa mej, slänga lite pengar där också, trevligt! Var tvungen o se hur långt mitt hår faktiskt är, så looki looki här nedanför..
Det blir deffenitivt till att klippa sej snart !
Nu ska jag vara en duktig tös och plocka med tvätten upp och ner. Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback