Sluggern&Shego

Den sista helgen i mars

Så var helgen nästan slut då. Går lika fort varje gång? Men inget man kan göra åt saken än att utnyttja tiden på bästa sätt. Jag har till exempel varit ute och rännt i Nyköping i fredags med en drös, inte alls fel och underhållaren var nog skånska Ångan som bara skulle ta ett få tal öl, vad fan hände?? Påvägen hem vet jag iaf en som satt och hängde med huvudet så nacken måste gjorde bedrövligt ont dagen efter, han sålde färgburkar, försökte stjäla min väska också och frågade efter någon Frida innan han hoppade ur bilen. Underhållande :) Men måste säga att Nyköping är inte sitt riktiga jag utan Rebecca, Toffel-Patte eller Johan.
Igår efter kvällsfika hemma hos mamma med Apo, Loppan, Måns och Mamma så skulle jag till Corax och Jennifer för en nattfika men den blev uppskjuten tills senare idag. Jag fick en Ipod utav Apo förresten ! Woho! Super glad över den !!
Som en liten röd tråd över helgen kom en klar mättnad på ett spel. Man ska nog inte umgås om man inte är överrens om nånting alls? Varför försöka hålla något dött vid liv? ..
Nu blir det till att plugga körkortsteori och äta upp godiset som jag stulit från Ångan !

I natt drömde jag att jag inte hann få på mej en tröja innan folk välde in i mitt rum. Jag började gråta och folket, som var enbart mina bästa vänner, pekade och skrattade åt mej .. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback