Sluggern&Shego

Lämna ditt bakomflutna framför dig.

När man gått igenom något undebart som har slutat i tårar, dvs att det inte alls blev något underbart , så kan man fråga sej "Var det verkligen värt det?". Jag är väldigt tveksam till att mitt bakomflutna var värt hur jag mår nu. "Lämna ditt bakomfluta före dej! Nejnejnej, lämna ditt förflutna bakom dej!". Jag skulle kanske inte ha prövat ens? Men då hade jag visserligen suttit här ovetande och nyfiken. Så: Lära, göra om, göra rätt, göra om, göra HELT rätt.. Kanske? Eller : Lära, göra om, göra rätt, gör... inte ett skit?!
Jag undrar vilket som är lättast.. Att ignorera, ruta in sej och hålla sej sysselsatt med annat och försöka gå vidare så. Eller att gråta ut, fundera mycket och bearbeta allt in i minsta detalj.. Hm? Jag har då beslutsångest om allt man kan ha det om.

Men, igår var det iaf Gnestadagen! Woho tjoho! Visselvissel! tycker många. Det lugna drickande med toppen polarna på hemmaplan var min grej detta år. Stora mängder av blandat folk rynkade jag mest näsan åt, men hamnade där ändå på sluttampen.. Jag kan säga glada saker också! Jag är inte så tråkig och depp allt jämnt vill jag upplysa er om! Som att få sitta runt höfterna på Anton i en ordentlig kram, grilla och äta gott, hoppa och stutsa med Erika, Jennifer,Morfar mfl, träffa moster och många andra osv. Det var ju tipptopp trotts allt!

Nästa helg (efter rättegång hela fredagen) : Big Buuuug Run 2010!! Då är det jag som lever tokig, är mitt gamla jag, bor i husbil med några av dom bästa och släpper på hämningarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback