Sluggern&Shego

RIP sir Börtil

Nu föll poletten ner .. Min lilla hund. Han är borta.. Efter hjärtmediciner, orkeslöshet och ingen matlust en längre tid har han nu somnat in på egen hand. Efter 10 års tid, med uppfostran, bortskämande och passande, så somnade han in i sin älskade lilla korg. Hans hjärta har slutat slagit, men mitt hjärta kommer alltid slå några extra slag för min lilla bortskämda homosexuella hund. Det sista jag gjorde var att ligga vid dig på golvet. Lukta, pussa, klappa och tillomed slicka dig på huvudet för att få dig att förstå. Jag kommer sakna dig enormt mycket!
Vila i frid, våran pälsepojk, våran sir Börtil, våran älskade champion Sven-Bertil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback