Sluggern&Shego

Nästa stopp: BugRun!

Här sitter jag denna fredagkväll - glad, taggad och förväntansfull! Inom en timme sitter jag i Andreas sexiga bil påväg till Mantorp där Big Bug Run 2010 startat just. Ska bli sjukligt kul enligt mina förväntningar! Fast det är då det ofta inte blir bra? Men ibland känner man när det är äkta och det här ÄR äkta! Helgens schema: Fyllor på fyllor, bilar, race, snabbmat, regn, gummistövlar, husbils-mys, skratt, nytt folk och dom flesta bästa. Gröten är äten, kaffet är drucket, ölen och det Adam glömt hemma är nerpackat. Lets go go go!!!

Kryssning bokad också - Det gjorde du bra Anna ! Ljusa tider framöver tack vare underbara varelser!


Linda och Sarah - Jag är så stolt över er! Nu är det värsta över. Håll ut. "You can do it!"
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback