Sluggern&Shego

Jag är inte lika speciell för dig längre.

Jag är inte lika speciell för dig längre.. Jag önskar att jag vore din favorit. Jag önskar att jag bär stilen du gillar mest. Jag önskar att du skulle vilja hålla min hand igen. Jag önskar att du inte kunde låta bli min kropp. Jag önskar att du aldrig glömmer våran första kyss. Jag önskar att du aldrig glömmer mig. Jag önskar att jag är det sista du tänker på innan du somnar. Jag önskar att jag har din favorit färg på ögonen. Jag önskar att jag har det finaste leendet du sett. Jag önskar att du behöver mig. Jag önskar att du har en speciell favorit punkt i världen, och det är där jag är. Jag önskar helt enkelt att jag vore lika speciell för dig, som du är för mig. Jag önskar helt enkelt att du älskade mig, som jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback