Sluggern&Shego

why so f*cking serious ?

idag är jag smart. idag är jag fundersam. idag finns en liten känsla och chans till spexighet, trotts allt.

varför ska det mesta och de flesta vara så seriösa? kan man inte få leva i nuet, ta allt som det kommer och göra livet till en lek?! SPONTANEOUS! jag är ingen sån som tycker det är sött med att killen vill diskutera barn, jag är en sån som tänker "men fy fan!!" och får panik. folk flyttar ihop hejvilt, förlovar sej plötsligt och springer in i saker som jag inte ens vill fantisera om. mitt problem sitter nog i att jag inte vill bli vuxen än, dessutom är jag bara 21 så varför ska jag bli vuxen redan nu för? nej det blir inget av med det. jag ska se världen, pröva det mesta och vara oansvarig ett tag till..

jag gillar meningen .. why so fucking serious?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback