Sluggern&Shego

Ring in det nya! och ring ut det gamla!!

.. Det är väl så någon snubbe brukar säga på tvn? och det har han väl rätt i , men tänk om vi skulle ringa in och ut ett nytt datum varje gång, fest i din keps varje kväll? Nej, jag är inte så mycket för nyår, kan tycka att det är överskattat till tusen. Klart man kan ha det som en tradition och dra till med en rackarbajsarfest, kyssa någon stackare på tolvslaget och tillomed vara odräglig - men inte jag. Nej inte detta år iaf, och inte förra heller faktiskt. Jag är trött på att vara odräglig. Jag drog till med en chillkväll med Stephanie istället hemma hos henne, och folk verkar chockade över detta?.. Pannkakor med glass och sylt, bananer med choklad i ugnen, redbull, mjukisbyxor, filmer, skratt, hysteri, ost och kex på en bricka i sängen, stretching, kullerbyttor och konster, bara vi två - romantic !! Så pass romantiskt att vi försökte anstränga oss att förstöra stämningen, blev nästan obehagligt, tur att vi höll oss från att skeda när vi skulle sova iaf! Strax innan tolvslaget begav vi oss lite lätt motvilligt ut till kanten av frösjön så man såg ut över hela Gnesta när det smällde hejvilt, och istället för en kyss gav vi varann en hård,kärleksfull klapp i ryggen. Det gjorde vi bra, vi är nöjda!
Egentligen skulle jag varit på en tre rätters hos Linda med hennes vänner, men har varit krasslig i veckan så kände mej inte speciellt social och alkohol är , om vi nu tänker vettigt, inte det bästa mot förkylning kanske. Eller var det yttligare nånting som mamma lurat i en tidigare? Precis som att man måste vara snäll för att få paket av tomten. Becouse, dudes.. that's bullshit!
Nu vill jag nog bara säga en sak till .. Foo fighters i mina WESO-hörlurar - AWSOME !!
Jaa juste.. Gott nytt år på er också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback