Sluggern&Shego

massage and speed

Jag kom precis hem från min massage. Skönt med framsteg så man kan börja dra ut på tiden emellan tillfällena. Först gick jag dit en gång i veckan, nu varannan och vi ska pröva med tre veckor denna gång. Hoppas min rygg, nacke o axlar håller sålänge! Snart ska nytt gymkort införskaffas också, kan också bli bra för kropp och knopp, och snopp .. ?
Jag har förresten slarvat bort mitt bankomatkort ännu en gång. Och inte nog med det, min dosa till internetbanken har slut på batterier också. Plus för ekonomin - Minus för nöje och nytta. Appropå ekonomi har jag ett bekymmer, mitt jobb tar troligtvis slut efter denna månad, vad ska jag då pyssla med för att få in kosing måntro?? Några schyssta tips? Give me!
Med en gnällig dialekt, som jag inte minns vart den härstammar, hade jag just en onödig diskution med pappa om ingenting men jag fick lite choklad för det iaf och kom på att jag bör städa istället för att stå där och prata konstigt. Så det ska jag sätta igång med när som helst ! Men först: Mecka ihop en speedad och glad spelningslista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback