Sluggern&Shego

nyttigt fruktansvärd.

Jag hade verkligen velat haft en bild att lägga upp på när jag och min systers katt Pisspiss (egentligen Rapuntzel) låg nyvakna på soffan imorse. Föruktansvärt så söt hon är! Hon låg nästan hela natten hos mej och där på morgonen la hon sej ansikte mot ansikte, med kinden på mitt lillfinger och benen över min under arm som var det enda mellan våra huvuden. Hon somnade, oj vad hon sov, även fast jag låg och tittade en hand ifrån henne. Det visslade i hennes nos och tassarna sparkade då och då!
Efter att jag legat kvar så för hennes skull så att min ena arm värkte och det började klia i ögonen, så gick jag sakta hem till mamma vid halv tio tiden. Hjälpte henne med diverse saker eftersom hon fortfarande har ont i armen och efter det följde jag henne till tågstationen. Och nu sitter jag här hos pappsen!

Filosoferar lite på känslan sakna.. Den är fruktansvärd samtidigt som den är nyttig vill jag påstå. Fruktansvärd på det sättet att man antagligen inte kan göra något åt den, annars skulle man ju inte sakna den/det som det handlar om, aight? Jag menar, hunger går att göra något åt lätt, men saknad, hm, knepigt.. Man kan ju sakna någon så det bokstavligen gör ont i hela kroppen och det känns som hjärtat krampar. Man vill falla ihop på golvet och bara ligga där och gråta som ett barn i en evighet. Har du kännt så någon gång? Det har jag iaf.. Fruktansvärt!
Det nyttiga med känslan kan vara att känslorna till ,om så är fallet, personen man saknar blir starkare och man exploderar av glädje när man väl ses igen. Jag skulle vilja påstå att fantasin kommer igång mer också, nu menar jag inte bara sex-fantasier, eller ja möjligtvis den också, men hela kreativa sidan hos en. Man vet vad man haft och vad personen/tinget är värd för en när den väl är borta.. Erfarenhet.. Nyttigt!

Jag önskar att jag kommer förbi och framåt.

Ikväll blir det bowling med en hel jävla drös med folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback