Sluggern&Shego

En annan del av Gnesta

Hade just en kaffestund med min brutna mor och efter det städade vi/jag bort julen hos henne. Vi diskuterade det här problemet jag har, okej ett utav dom, att jag inom en månad troligtvis är arbetslös. Vilket suger! Jag har aldrig haft sån ångest inför min ekonomi, har jag ens brytt mej tidigare? Men nu, fy fan.. En lätt panik springer genom min kropp.
Hur som haver, min mor är fantastisk även om hon är trasig just nu. Det blir nog så att jag flyttar hit till henne i februari. Det är ju fortfarande i Gnesta, tyvärr, så inte så värst stor skillnad egentligen. Men det är lite för att underlätta pappsen också, eftersom både jag och brorsan min bor där nu.. Så inom en månad skall det målas om i mitt rum här. And ges what! Det blir grönt ;) En vågrätrandig grön fondvägg och någon bruten vit färg på dom andra. Tror det blir awsome ! Sen ska sängen bytas för min ryggs skull, hit med min dator och mitt skrivbord och lite omflyttningar i garderober. Det slutar nog bra!
Lillebror Scarface drog idag till Sälen med ett tio-tal polare för skidåkning, supande och skratt. Helt värdelöst så avundsjuk jag är. Men jag skall på egna äventyr! Möjligtvis till Åre med Abring, Erica, Krille, Andreas and so on, sen Idre med pappa, Loppan, Måns, Linda, Adam och någon mer, sen kanske kanske till Sälen där Rebecca håller hus i vinter och en flyktig plan på resa för mej och Anna, vi vet inte vart än, men jag ska upp till henne i norrland en sväng också. Fantastisco ! (och svar ja, jag försöker glömma bort mitt problem med ekonomin!)
För övrigt då: På måndag ska träningen dra igång ordentligt, ska bli makalöst schysst med energi, kondition, blodsmak och svett!!
Har jag berättat om mitt spöke i mitt rum förresten? Hm.. Jag gör det en annan gång :)

More coffee to the people !!

Kommentarer
Postat av: Erica

Du ska med tycker jag :) Vi löser det där med ekonomin, vi kan ju alltid sälja våra kroppar eller nåt... Du vet, sånt där vi är bra på.. eller ja.. Hmmm.. Nåt. :)

2010-01-11 @ 17:31:37
URL: http://huldren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback