Sluggern&Shego

väcker tigern i dej, grrreat!

Efter ett inlägg på facebook att jag fikat med min perfekta, glädjespridande och en aning stressande syster, och jag avslutade med "väcker tigern i dej! grrreat!".. så kom hennes kommentar som är värd att läsa:

"Loppan Roslundh: jag är din frostade flake i vintermörkret, din kalasiga puff i vårsolen, ditt speciella K om sommarnätterna och din krispiga havrekudde i höstregnet! aldrig behöver du hungra efter ditt genuina sällskap i denna mjölk drickande porslinsvärld. skeda mej i soffan till en fil-good film eller yogg(i)a hurtigt med mej...jag passar även bra naket naturell eller tillsammans med bär, du är det sötaste bäret i min värld..

Fanny Roslundh
hahaha, flingan, du är fil(is)en i mitt liv. För det där var nog det bästa jag nånsinn hört !"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback