Sluggern&Shego

Fräsiga dagar på Kullen

Härliga, sömnbristande, onyttiga, dyra och framför allt glada dagar bjuds det på här på Kullen Västerkärv. Full fräs hela tiden, sena kvällar, upp tidigt och jobba och massa umgänge med folk. Jag är glad men kokobello tierd!
Fnittrig tjejkväll på måndagen med sköna Catti, glada Maria, rara Matilda, tuffa Amanda och systrarna Roslundh. Det görs om snart och jag hoppas att jag kan hänga med ända in på småtimmarna då, för denna gång skulle jag upp och jobba tidigt dagen efter. Tack för höga skratt, heta diskutioner och soft sällskap, my ladies!
Tisdagen blev det lite film med en hyffsat bakfull syster, sova och sen fick vi för oss att "Biljard på en pub? nja.. Bio? Mja, bättre iaf.. Hälsa på moster i Saltsjöbaden var länge sen! Vi gört!" Så det bar av efter ett snabbt förvarnande samtal. Fantastiska spontana idéer!
Onsdagen bjöd på shopping utan dess like! Catti, Loppan och jag drog upp till Skärholmen vid 13. Första två timmarna var jag lojj, hittade inget som min själ hettades till utav. Men POFF! Så stod jag där med 5 olika påsar, tunga som lätta! Shoppa är vi kvinnor bra på iaf, det ska ingen karl ta ifrån oss inte. Spendera pengar is the shit!
Så nu sitter jag här i min nya galet sköna college-tröja från Fishbone som jag är tok nöjd med, ska knyta på mej mina sprillans turkosa Puma sneakers nu också för in-gåing och efter vila till musik blir det troligtvis en promenad med grannens hund.


Anna har eventuella planer att hälsa på mej över helgen. Jag vill skrika av gläjde!!

Have a nice day!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback