Sluggern&Shego

Choklad veckor på Kullen

Att chilla hos Loppan & Måns är något extra. Det är trivsamt, inbjudande och framförallt roligt. Jag var där en dag i veckan direkt efter jobbet och lyssnade igenom deras spelningslistor medans Loppan/syster cindarella städade, mer behövs inte, förutom en skvätt kaffe då. Dom har mycket konstiga saker för sig, som jag gärna vill tillägga att jag gillar det och lär göra nått liknande i mitt hem sen. Så som deras snöre med gamla nycklar i olika storlekar i taket, djungelklubbor i blomkrukor och på diverse andra ställen (fast nu har dom en pause med det och klubborna ersätts med choklad) och mycket mer. Varje burk har även sin funktion, det finns alltid något i burkarna som står lite här och var i huset - allt från pussel till vattenpipakol. Mangefikt häng iaf!


Idag blir det att göra en liten snabb comeback i hockeyn en söndag som denna! Det ska blir roligt, jag är taggad, glad och dryg. Vi får se hur det går! Jag ska göra det för skoj skull, förstår inte varför det ska göras annars? Sanningen är att jag denna säsong har ledsnat och av andra anledningar lagt hockeyn på hyllan. Men då och då på skoj, varför inte?
Igårmorse var jag uppe i farten redan kl.06.37 sen blev det spinning kl.09.00 - härlig start på en lördag må jag säga! Sen bjöd resten av dagen på lite tvättning och film-maraton, lördagsgodis ingick också, som jag gjort mej förtjänt av!

Sweet att du är i min blogg och kikar btw! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback