Sluggern&Shego

Dröm - Jag är Jussi Tola

Jag är värdinna på Rederiet's båt Freja. Jag har deras blåa, röda och vita dress på mig. Jag har ett trevligt samtal med kapten. Plötsligt är jag på ett lager längre ner i båten och förvandlas till första styrman Jussi. Jag kysser, eller snarare grovhånglar, med städerskan Sofie. Jag smeker henne över ryggen, ner runt midjan och upp mot brösten. Tänker: "Hur långt kan jag gå tro? Vet hon om att hon lever i en serie ens?". Delägaren Elisabeth kommer med raska steg mot oss - tokförbannad och hytter med näven!

Undrar om jag och Linda tittar liiite för mycket på Rederiet ? ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

"hytter med näven!" Vilka konstiga hytter dom verkar ha på rederiet? En hytt med en näve? Hmm.. :-)

2010-12-06 @ 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback