Sluggern&Shego

Dröm - Hagel i ryggen

Jag klättrar i träd i en mysig skog. Jag klättrar upp på verandan till ett hus och sätter mig på räcket. Jag tittar koncentrerat på något på dörren. Plötsligt öppnas den. Jag försöker be om ursäkt att jag var där. X pappa går ut och stänger fort dörren efter sig. Han springer ner för trappan och ropar svagt "kom! den här vägen! hoppa ner där!". Dörren öppnas igen och jag hinner skymta X komma gåendes snabbt och ladda ett hagelgevär. Jag grips av panik och hoppar ner för räcket, ner i en slänt med stenar,grus och lera. Han skjuter mot mig. Hans pappa ropar att jag ska följa efter honom men jag vågar inte. Nu är skogen efter slänten nära. "jag är räddad!". Det hugger till i min rygg. Jag är träffad...
Jag vaknar upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback