Sluggern&Shego

Chillmode on

En chill helg blev det trotts allt! Vilket kanske behövdes? Jag gillar "fullt ös medvetslös" men för att det inte ska tappa varken kryddan eller charmen behövs lugna kvällar med bara schysst umgänge också. Denna helg blev så. Endast en kall på soffan, Idol, film, tända ljus och skratt hos Putte & co on the ala Nygatan 14 på fredagen - vilket är förbaskat ovanligt. Men det gjorde vi bra! Lördagen blev liknande - bytte bara plats, sällskap och plussade på lite glögg, matlagning och bullbak.. Och sen ett avsnitt Rederiet vid läggdags, såklart ;) Förbannat beroendeframkallande det där btw! Här om natten drömde jag att jag var på båten och kysste en av tjejerna i besättningen medans jag tänkte "hur långt kan jag gå tro? vet hon om att hon lever i en serie?" ... Frågan är nog om jag vet om det.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback