Sluggern&Shego

Kattvakt utan katt.

Mamma stormade just in i mitt rum här på jobbet - hysterisk! : "Fanny !! Vet du någon schysst frisör i Nyköping? Någon med drop in?!" . Att man kan blir så speedad och stressad över att behöva klippa sig. Det var ju inte så att hon färgat håret i någon lustig färg som skriker "akut!".. Men men, sån är hon! Så idag ska vi bege oss till Nyköping en sväng direkt efter jobbet.
Nyköping blir det även i helgen ! Ska bli galet sweet att hänga med Rebecca igen!!
Och appropå Nyköping yttligare en gång, förbaskat vad jag saknar skratt, påhitt och barnsligheter med raringen Johan. Det borde förbjudas att sakna?
Men vi håller oss till veckan sålänge : det bos hos min syster och Måns för min del, medans dom är i norrland (där det står mitt namn överallt?! Återkommer med bevis på det!)! Kattvakt utan katt!

OHH SWEEETEHEHEHEST!! Sms från Junkyards: Ditt paket går nu att hämta på ica osv osv... BOOODJA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback