Sluggern&Shego

hantera grillande t-shirts

Ännu en helg har swishat förbi och jag är helt slut utan större ansträngning! Ont i kroppen, en fot jag inte litar på och ett huvud som inte vill följa med riktigt. Och värst av allt en saknad och ett tvivelsom tär på mej. Men det kommer väl bättre tider, i hope?! Tur att jag har såna där härliga vänner som Robert, Kenny, Jennifer och Cissi till ex.
Igår var jag hos en av dom absolut viktigaste i mitt liv också ja. Blev grilla korv och mashmallows ,som aldrig hittades, med några öl till hemma hos syster Loppan. Vi fyllde huset.
Juste, fyra nya t-shirts är uthämtade - galet nöjd!! Har aldrig varit med om att folk kommenterat en tröja på ett positivt sätt såhär mycket, alla som varit i min närhet har verkligen gjort det, den måste vara snyggast i stan!?
Idag har jag sovit bort halva dagen, började med ett sug efter kalaspuffar när jag slog upp ögonen på morgonen, slet upp Cissi och gick och handlade. Sen har jag nog inte gjort mer nytta, bara sovit stenhårt till en film ? och jag skulle kunna somna om nu, what's my f*cking problem??
Nu: Grillning med Loppan, Måns, Pappa, Adam, David och Vincent.

Jag är lite rädd att jag inte kan vara utan dej. Kan jag hantera samma sak yttligare en gång? Jag hatar att jag vill ha din närhet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback