Sluggern&Shego

En dag fylld med rubbningar

Chill, aningen onödig men social dag. Fixade så mamma kunde smita från jobbet en stund för att skjutsa mej till Södertuna för att massera. När jag anlänt så finns det inga gäster på mitt schema. Ändrade planer utan uppdatering och upplysning. Gjorde väl inte hela min värld ostabil direkt, fick ju iaf ett antal fika stunder och lite lunch i magen! Hade löparskorna på så en promenad hem gjorde mej ingenting, tänkte jag. Men så kom rara Bert och vinkade hejdå, så jag haffade framsätet! Soooo om en timme blir det gymmet med Erica. Hade inga planer på träning idag eftersom jag trodde jag skulle massera mej och gästerna svettiga, men icke. (En rad för henne, den där Erica, ska jag ägna förresten! Hon förstår sånt där med konstiga tankar, som till ex mini-mormors och sjukligheten med barn i magen!)

Svinet-som-inte-är-ett-namn-värt's rättegång är framflyttad. Rubbningar i planer och pepp är inte bra !! Men det löser sej, det blir bra ska ni se raringar!

Bekännelser: Jag älskar grönt och sjunger ALLTID "Pocahontas - Färger i en vind" i duschen!


Jag hatar att jag trånar efter dej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback