Sluggern&Shego

Du ska ha svartvitt randigt.

Jag vill gråta och kräkas, jag vill mörda och våldta. Jag råkade gå in på ett äckels facebook profil. Det där äcklet som ska kalla sej för några barns far, det där äcklet som ska ha tagit på sina döttrar på ett förbjudet sätt och lurat alla barnen på pengar. Jag får rysningar för hur han lurat oss strax utomstående inkl. sina närmsta och käraste - sina egna jävla barn?! Dom man brukar värna om mest i hela världen, dom man vill ge allt man kan och dom man vill se lyckliga?!  #@%&#!!   Vet hans flickvän ,med hans efternamn in tatuerat på ryggen, om allt detta?? Troligtvis har han manipulerat henne också.. Ditt förbannade svin att ha suttit med din dotter i knät på min altan... Jag har alltid haft en liten obekväm magkänsla inför honom kan jag erkänna, redan från kanske tio års ålder, men hur skulle jag kunna sagt det tidigare? "Älskade vän, jag tror att din pappa är ond" - Nae, skulle inte tro det.. Det här ska vinnas, han ska spärras in!! Tappa tvålen - hoppas! För det här gör ont i mitt och många andras hjärtan, och det där svinet har inget hjärta alls.....

Avreaktion: Check!

Kommentarer
Postat av: Erica

En del människor är inte ens värda luften vi andas!

2010-04-15 @ 23:52:36
URL: http://huldren.wordpress.com
Postat av: Linda

Åh min älskade vän!Han kommer åka in..så det heter duga!Andra rättegången är 16 juni om jag inte sagt det?<3

2010-04-16 @ 10:24:22
URL: http://iastruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback