Sluggern&Shego

Bastu-basar hos mig.

I klagomålets högtid för dagen ! : Min mobil jag haft i ett få tal veckor som jag trivs med har självklart pajjat nu. Fruktansvärt vad less man kan bli på sånt.. Vårat internet krånglar fortfarande satan så kan inte ladda upp bilder, troligtvis rautern som är lite krasslig.. Jag får ångest i mängder av att inte tränat sen i torsdags och för jag inte orkar plugga teori idag, försöker nu trösst-äta ett antal choklad-rutor , "hur många gör dej glad?" - det är väl förresten en riktigt lurig reklam grej?! Från och med nu kommer alla ledsna barn begära choklad för att vara glada , fetto-tellus tjoho! .. Jag känner mej dessutom sjukt ensam så fort folk bara går runt hörnet. Jag menar, kenny och jacob drog ju nyligen härifrån och jag vill krypa ihop på golvet och tycka synd om mej själv?? Jag försöker rycka upp mej, släpa energin i håret och få upp humöret. Men jag kanske bara behöver lite sömn? Somnade trotts allt kl.8 imorse och vaknade vid halv 1. Bastukväll så det hette duga ! Aldrig har jag suttit i bastun så länge. Fantastiskt sällskap utav Kenny, Jacob, Corax, Ångan och Jennifer! Aaawesome.


It was for you to.. I miss you, but im not gonna do something about it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback