Sluggern&Shego

utan mjukisbyxor försmäktar jag

Idag är jag hemma från jobbet och febern har krupit sej på. så här sitter jag med musik för att inte höra min huvudvärk och utan mjukisbyxor. vart fasen har jag gjort av alla?!
jag skulle vilja tillbringa min dag med robert egentligen, vi har börjat behöva varandra när allt inte riktigt är som förr för oss. när han är deppig finns mina öron och när jag är deppig finns hans öron.
men istället för att vara med robert har jag sovit bort mer än halva dagen och får hålla mej stilla och lugn, som annars nu för tiden. usch vad jag börjar tröttna på att må dåligt på olika sätt! jag vill träna, vara sund och pigg igen!

igår bar det av till nyköping! lite dumt nog, för jag glömde bort att jag skulle träffa rickard..men det blev iaf att äta på macdonalds med robert och adam. sen kom johan så hängde jag med honom resten av dagen. han tvingade i mej massa att äta, som vanligt, så jag höll på att kräkas, jävla feeder! vi var på bio och såg 2012 - snygga effekter, bra på bio och rätt allmänt schysst faktiskt! lite skrämmande också, eftersom vissa tror det kommer bli så som i filmen ungefär. jag förstår att folk får panik av tanken på jordens undergång.. förresten! jag tappade bort mitt bankomatkort också, blev troligtvis kvar på macdonalds. uuunderbart.. !! tur att dagen va toppen annars då..

jag skulle vilja ha en grön overall vill jag avsluta det här inlägget med! såg en igår på en sida - sjukt snygg och förstås så bekvämt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback