Sluggern&Shego

mytomspunnen smärta

Igår tog jag ju den förbaskade mytomspunna sprutan. Har fruktansvärt ont idag, har kräkts och svettas som en tjock klimateriekossa till och från. Måste ha varit något förträffligt bra i den där sprutan?.. Mamma, kan du sätta upp håret på mig??
Idag blir det nog bara chill, eftersom jag knappt kan lyfta armen men så kanske det blir för dom flesta? Gnäll gnäll! Hoppas på att hitta någon gammal grymt bra film att fördriva denna dag med iaf. Och höörrni, på fredag ska jag kanske bege mig upp mot norrland, mot kylan, mot min utomordentliga vän Anna! Det är något att se fram emot :)

Pensions-val?! Nämen fy, jag vet varken nånting om det eller om jag ska bli gammal och pensionär!




Smärtsamt vad jag saknar dig. Jag har börjat anklaga enbart mig själv för hur det gick med oss. Tar aldrig tårarna slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback