Sluggern&Shego

johan, krångel och rip.

Det är märkligt att man ska ha känslor för allt man gör, allt som sker omkring en och allt som kommer hända..
Att jag bryr mej om att Johan ska åka till Frankrike är ingen nyhet. Det gör bokstavligen ont i hela kroppen emellanåt, bara för jag vet att jag kommer sakna honom, för så är det och jag kan inte göra något åt det. Jag är glad för hans skull men fick jag vara egoistisk skulle jag välja att ha honom kvar i Sverige åtminnstone! Jag menar, viktiga och härliga personer vill man ha omkring sej, eller hur?

Mitt MSN krånglar något fruktansvärt, loggar in och ut hela tiden! Förbannat..
Mina ben värker av benhinneinflammationen enda upp i låren nu. Förbannat förbannad..

Men det finns saker som spelar större roll än msn och smärta..
Tidigare idag var jag och köpte en blomma till grannen, hennes gubbe har coolatvippen. Så jag ville vara lite omtänksam och gå över och säga att hon gärna får be om hjälp med saker o ting. Man har ju en liten obehaglig klump i magen, men man vill ju visa att vi bryr oss här i huset brevid!
Begravning kl.14 nästa fredag.
~RIP Hasse Dolk~ .. och all lycka till Elsy i framtiden !

Ikväll blir det att glo på film och tugga på något gott ihop med Robert.
Heeejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback