Sluggern&Shego

Hawaiihockey och berusning.

Två dagar jobb på Södertuna då. Älskar dessa spontana, skiftande tider! Personalen där gör det absolut inte sämre heller! Nu har jag prövat på alla avdelningar där utom repan. I FUCKING LOVE OMVÄXLING! .. im lov'in it ;)
Igår blev det en sväng ner till ishallen också. Där var det Hawaii-fest i högsta grad! Antar att vi spelar som dom kallar det "hawaiihockey" , dvs lite hoppande, stutsande, ramlande och med väldig massa tur ofta så skrattar vi in puckot i mål! That's some good stuff!
En rad ska jag ängna Ida ala Furuberget också, för hon är en alla-tiders polare! Får dra den där fikan snart.
Och ikväll gott folk, ja ikväll! Då ska systrarna Rosenknopp smutta sej berusade på ett (två,tre,fyra,fem, kanske sex?) glas vin och lyssna på någon riktigt bra musik. Jag ska bjuda in min vän bästa vän genom tiderna Linda EKLUND och Loppan kanske bjuder in Catti, hoppas jag! Sen ramlar med säkerhet våran älskade Måns in efter sitt jobb. Oh, vi får inte glömma deras katt Pisspiss/Rapunsell, hon kommer nog in när hon hör oss.
Så idag mår jag bra, det är en bra dag med dåligt väder. :)

CHILLOUT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback