Sluggern&Shego

Förvirrande nätter

Mina nätter är bra märkliga nu för tiden. Jag sover dåligt, drömmer mängder och ibland kan jag inte skilja på verklighet och drömmar dagen efter. Jag kan ligga och fundera och fantisera på kvällen och utan att känna det så somnar jag och allt blir en dröm istället. I natt, som många av senaste nätterna denna månad, handlade om Rickard bland annat. Den slutade med att han sov hos mej, men när jag vaknar till så ligger ju Robert brevid mej (vi låg och kollade på film igårkväll så han sov kvar här). Det var hur som helst bra jäkla förvirrande !.. Sen har jag ett svagt minne av nästa dröm: då köpte jag och Robert flera kilo anfetamin!

Jag sov hos Loppan och Måns förra natten också, då drömde jag att deras katt Pisspiss var stor som en shetlandsponny!



Jag tror jag prioriterade fel människa framför rätt människa.


Kommentarer
Postat av: T-Babe

Låter som att det är dags att ryckauppsig lite grann.! så här kan ju inte hockey-flickan hålla på,

mardrömmar och brustet hjärta inte allt för kul men allt blir bättre med tiden.! du vet vart jag finns. //T-Babe

2009-11-29 @ 11:33:42
Postat av: Fanny

Vem fasen är T-babe? Haha

2010-06-17 @ 18:04:00
URL: http://sluggernochshego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback