Sluggern&Shego

måntro?

Pga många omständigheter sket sej min planerade promenad idag efter jobbet. Känns som detta är en dålig dag.
Jag spelade iaf hockeymatch igår som slutade 3-3. Extremt roligt när vi är bra! Fast vi skulle tamejfan vunnit faktiskt. Men men, jag är inte bitter! För min egen del gick det kanon måste jag kosta på mej att säga. Min bästa match nånsinn enligt pappa - finns nog inget som värmer så mycket som när pappa berömmer en! Fick dock en smäll över käken så den värker lite, men det är lugnt, en tjej stog och puttade och slog en bra stund på mej senare, tills jag ledsnade totalt, då fick hon sej en armbåge och seglade i backen, så jag fick lite revanch. Härligt att domaren "inte ser" ibland ;) Uppladdningen bestod av Rammstein och kaffe, braa metod!
För övrigt då: Börjar jag må liite lite bättre måntro? Hm, ja lite lätt uppåt har det gått senaste två dagarna faktiskt. Jag börjar få tillbaks lite ork och glöd igen tror jag. Min enastående syster kan få ur sej en hel del vettiga ord vid vissa tillfällen som får en att tänka till. Vad och hur skulle jag vara utan henne??

Maaadre, måste tvätta ansiktet nu nu nu! (någon slags nojja som kommer ibland.. kan bli upp till 6 gånger på en dag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback