Sluggern&Shego

rickard rinaldo

har jag gjort rätt eller fel? min själ vill slitas isär. du är nog borta föralltid nu, undrar hur många gånger jag kommer ångra mej men inte säga något till dej. allt var perfekt till en början, visst var det ? jag har nog aldrig varit så lycklig som då. jag såg bara dej, jag ville bara vara med dej, du var min värld. men så upptäckte jag att jag glömt bort mina vänner, sen vet jag inte vad som hände. tjafs, svartsjuka, misstro uppstod. vet du om att jag aldrig skulle tillåta några andra händer på min kropp? vet du om att jag älskade dej?
du skulle ge mej allt, du skulle göra vad som krävs för att få mej igen, det kanske är att låta mej vara väldigt länge nu? jag önskar, jag vill, jag drömmer om ett liv med dej. men jag kan inte. jag har fällt för många tårar, och dom kommer fortsätta fällas ett tag till. våra tycken o tankar matchade inte varandra. tänk om allt kunde bli som man själv vill? tänk om man kunde bestämma över sina känslor?
två personer kan vara ett par, men dom är fortfarande två olika individer med förflutet, hemligheter och svaga punkter. du rotade i mitt förflutna, du läste mina hemligheter och du tröck på mina svaga punkter. alla har vi våra brister. jag vet att mina säkert är många, jag tappar ofta bort mitt språk till exempel. det gjorde nog inte saken bättre att du nog är en dålig lyssnare.
du är den första jag berättat för att jag älskar. jag tror inte du vet hur mycket dom orden betyder i min munn, för i så fall förstår jag fortfarande inte vart den där misstron kom ifrån..
jag kommer sakna våra stunder när vi blivit sams. jag kommer sakna din röst. jag kommer sakna din beröring. jag kommer sakna din kropp. jag kommer sakna alla runt omkring dej. jag kommer sakna att sova i dina armar. jag kanske tillomed kommer sakna våra småtjafs? jag saknar redan din bröstkorg att ha mitt huvud mot .. men jag kan samtidigt inte leva med en del utöver det.
vad hände egentligen med dom två som hade så roligt ihop på juldagen? ja, dom som stog och kysstes lite i smyg? och vad hände egentligen med han som hängde med min syster så ofta och blev sextrakaserad? och vad hände med hon som försvarade honom? vad hände med dom som gick på bio titt som tätt? vad hände med dom som började sitt första telefonsamtal med 'vad har du på dej?' ? vad hände med dom två som tränade, var ute och gick ihop och stannade med bilen mitt på rakstreckan vid wisbohammar? vad hände egentligen?...
jag måste försöka vara lycklig på annat sätt. jag hoppas att du också blir lycklig, och att vi en dag kan höras som vänner iaf. men tills vidare vill jag vara min egen, kanske åka härifrån ett tag och göra precis vad som faller mej i smaken.
jag menade aldrig att såra dej ..


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är värd det bästa<3

2009-11-17 @ 15:35:33
URL: http://iastruth.blogg.se/
Postat av: EriQa

Allting har en ände. Korven den har två. Jag tror på dig Fanny. Du är stark!

2009-11-21 @ 00:07:31
URL: http://huldren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback