Sluggern&Shego

Clara är en lätt favorit och Kenny är ett drägg

Här sitter jag, tvättat ansiktet för andra gången idag. och nej, jag vet inte varför, har mina dagar när jag tvättar ansiktet upp till 6 gånger. varelser av det feminina könet har sina underliga saker för sej, speciellt vissa veckor. så jag känner mej väl flåttig, okej!?
Igår var jag inte flåttig! jag var helt uttorkad istället. för då var jag och badade med min käraste vän Linda och hennes 5åriga störtsköna lillasyster Clara på äventyrsbadet Sydpoolen. jag har träningsvärk i armarna, så mycket kastade jag runt på Clara, gjorde fart i rutshkana osv. riktigt roligt var det och man blev som ett barn på nytt ! tyvärr så förlorade jag rutshbane-åkandet varje förbannade gång men men.. jag är inte bitter!
Igårkväll, efter tacos och skratt med Linda och Clara, tog jag tåget hem och sen bar det av till Stjärnhov med Erika till Kenny. Där fick jag fånga Kenny i luften när han kastade sej över bordet fyllt av ölglas osv för att fånga ett popcorn med munnen, slita tag i honom när han höll ballansen i platt-tvn, lägga is på hans rygg när han ramlat och slagit i terariumet, dra i honom för att han inte skulle gå ner för trappan och slå sej fördärvat osv osv osv .. ! vad gör man inte för den där hopplösa jäveln :)
Nu är det melon, Queen och kaffe som gäller. sen blir det att duscha (och därmed tvätta ansiktet för 3:e gången idag) så man är någorlunda fräsch!
Ha en förträfflig dag! CHILLOUT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback