Sluggern&Shego

Bloggerska på nytt!

Nu var jag igång igen! Jag har en annan blogg sen tidigare. men kände för något nytt, så varför inte pröva här tänkte jag? Vi får väl se om denna sida lever upp till min förväntningar och krav. Ser en aning tamt ut med det. Men ska kika runt lite, en chans måste den ju få!

För övrigt kom jag nyss hem från jobbet, jag trivs faktiskt på mitt jobb, väldigt simpelt och samma saker att göra varje dag i stortsätt men hey, det är iaf ett jobb. Har stora planer på att söka nytt jobb däremot enbart för mer pengar, fler timmar och kunna bo ensam. Tanken att söka långt från Gnesta har också slagit mej flera gånger ganska hårt i huvudet, vore förbannat chill att komma iväg lite.
Appropå att komma iväg lite, jag hoppas att jag kan åka upp till min långa vän Anna snart som bor i norrland. Sen har jag ju två skidresor lite smått planerade också! Längtar redan!
Men tills dess : Pilla på bloggen, rycka upp träningen och göra det som faller mej in!
See ya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback