Sluggern&Shego

sårbar?

jag måste få saker att fortgå. jag står och trampar på samma ställe. jag måste komma framåt och förbi. jag måste försöka inse att allt har sin mening, att vissa inte är menade för varandra, att vissa inte kommer få varandra för all framtid som i sagor, eller inte få varandra alls tillochmed. jag undrar ofta hur allt varit med en liten förändring i någons tycke eller beteende, hade du varit kvar hos mej då tro? mina fantasier är många. imorse vaknade jag med svullna ögon och huvudvärk, har jag gråtit i sömnen måntro? .. närhet? nej, jag vet inte om jag vill ha det, eller är det exakt vad jag behöver egentligen? jag har svårt för det. jag vägrar släppa in någon helt och för en tid sen kändes det som jag blev tvingad till det, tackvare en bok och nyfikna ögon. jag vill men vet inte om jag kan, är jag för rädd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback