Sluggern&Shego

Otroligt äckligt!

Att vara trött är otroligt äckligt! Har man aldrig varit äckel-päckligt trött så har man heller aldrig levt!
Spelade match idag, slutade 1-4 till gotlänningarna men vi var rätt bra ändå tjejer. Jag spelade som center ovant nog, virrigt men äsch, energin fanns iaf!
Igår firade jag och ett gäng lillebror också. Jag hade iaf en helt okej kväll, och det verkar dom flesta som var med haft också, great great great! Lilla Adam har blivit hela 19 år gammal. Otroligt! Minns ju när han just börjat gå och dom där stora glada svarta ögonen. Eller när jag och Loppan lurade honom att mamma sa att han skulle få glass eller den berycktade källar-katten för att vi inte ville leka med honom. Stackarn! Den där så sjukt söta pojken var min lilla guldklimp. Nu är han min stora saffranspåse ! Jag skriver det fort så jag inte börjar gråta: Jag älskar honom!!
Tittar på Kalla Fakta med mamma just nu.. Fyy fan vilka människor det finns ! Djurplågeri bör man torteras för. Usch, usch nej jag vill inte ens diskutera det med mej själv.
Nu har min rumpa somnat, dags för att halvsova med hela kroppen framför en film!
Chillout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback