Sluggern&Shego

Öppen munn och stackars mamma

Här sitter jag efter en heelt okej julhelg och tuggar mandarin med öppen munn för näsan är täppt! Möjligt att jag hade lite för lite kläder på mej på juldagen, men roligt hade jag iaf. Jag blev dock inte så full som jag faktiskt för en gångs skull hade planerat att bli, nej jag var svårpåverkad denna kväll tror jag, lite sne i hatten var man ju men inte så att jag mådde dåligt dagen efter som jag räknat stenhårt med. Hur som haver så befann jag mej först här hemma med ett gäng och sen bar det av till elektron. Där träffade man på den ena polaren slirigare än den andra, som det ska vara ! Det var däremot förvånansvärt vad jag och Stephanie höll oss lugna - har åldern sprungit förbi oss?? eller börjar våra kroppar bara säga ifrån efter allt dom varit med om??
Min älskade lilla mamma har druttat omkull och brutit armen också ! Stackarn ! Så idag var jag där och diskade lite åt henne, imorgon ska jag fixa lite med tvätt,diska och kanske handla åt henne och på tisdag ska hon opereras. Själv har jag aldrig brutit något, peppar peppar !! Men har fått höra att det varit nära med spricka i höften och lite annat smått och gott.
Mer mandariner och nässpray till folket !! Fridens !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback