Sluggern&Shego

lagom fast inga röda

Lagom är ett fruktansvärt schysst ord! För i helgen blev det lagom med fest, lagom med social tid med polare och alldeles lagom långt hejdå till Johan (missförstå mej rätt! jag blir lätt blödig så det var ett halv stressat och snabbt hejdå..och det var lagom för stunden). Lagom finns inte ordagrant i något annat språk har jag fått höra. Så gratulerar till vårat svenska, inte lagom utan helt fantastiska, ord lagom! Barababababaaa !
Idag är för övrigt en riktigt bra dag. Jag mår så förbannat bra så jag är helt beredd på att det ska vända tvärt när som! PANG bara! Men ingen fara, fram tills dess njuter jag och fortsätter vara glad! Jag var på massage nyss också, vilket inte alls gjorde dagen sämre, vad skulle jag göra utan Björn egentligen? Antagligen vara stel i nacken, ha tok ont i axlarna, inte veta att jag är stark i bröstet och svag i bröstryggen och möjligtvis vilja kapa av min rygg.. Men nu finns Björn ! Lucky me (och den stackarn som skulle hittat mej med avsågad rygg)!


Non stop utan en enda röd i hela påsen ?! Skumft..

Måns är bra, att Johan har åkt är anus och jag älskar att krama min syster så det gör ont av all kärlek (branus!) som blir som en gigantisk stråle mellan våra hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback