Sluggern&Shego

Ett känsloladdat julkort

Jag fick just det absolut bästa julkortet någonsin ! Det var ett avlång rött kort med små glittriga klappar på. Först blir jag chockad av att få det, sen av att det stog så mycket i det och när jag läser vem det är ifrån börjar jag gråta! Anna Brunlöf! Min långa vän Anna! Jag undrar om jag är sentimental och känslig eller om jag vilken dag som helst hade reagerat såhär?! Jag blev så otroligt glad ! Jag kunde knappt läsa vad hon skrivit, tårarna kom direkt när jag såg vem det var ifrån ju! Adam och hans polare skrattade åt mej, det gjorde jag med men tårarna bara fortsatte strömma. Det var nog en blandning av glädje- och saknande tårar.. Hon gjorde min kväll! Jag saknar henne! <3

Kommentarer
Postat av: annabrun

alltså nu börjar ju jag gråta. fan vilka mesar vi är alltså ;)

2010-01-02 @ 17:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback