Sluggern&Shego

fredagkväll och mindre bröst

Fredagkväll och jag sitter hemma, utslagen och känner mej sliten. Fruktansvärt ont i min fot med sträckt ledband (eller vad fan det är??) också. Det hade ju varit förträffligt med en bastu, ett par öl och schysst sällskap, men något sånt blir det nog inte heller. Det blir kanske något gott att mumsa på och en film istället, sällskap eller inte , mysigt blir det iaf.
Imorgon blir det födelsedags- och avskedsfest för Catti och Johan. Om jag nu ska vara med? Men tror så. Konstig kombination på fester förresten ? Jag har iaf haft tre toppen-disk-dagar med Catti precis! Hårdrock, sex-snack, punk och mängder av skratt och skakningar-på-huvudet från chefen Niklas - lovley!! Sista jobbdagen med Johan idag också, hade dock fullt upp så hann inte fundera så mycket på det just då, som tur var! En stor del av det roliga där ute försvinner tillsammans med honom om en vecka.. Seperationsångest !!! #@&%# !!
Hur som haver , jag börjar må bättre o bättre nu. fruktansvärt skönt. klart att det finns vissa saker som ligger och skaver i huvudet på en ännu , men jag överlever med det tror jag som jag inte trodde förut. Vissa dagar, som idag när det varit fullt ös hela dagen och soft sällskap, då mår jag förjävla bra.

Var nyss över hos Linda och hade lite kvällsfika till Idol. Kvällens upptäckt : våra bröst har krypt!

Dagens band : The Kristet Utseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback