Sluggern&Shego

Lite news

Det här var länge sen - dåligt av mig! Kanske har jag inte haft så mycket vettigt att få sagt? Men nu har jag iaf lite saker att dela med mig av.. Jag är hos Rickard, kanske är det vi igen? och i frågan om vad andra tycker om det - den är oviktig för mig för en gångs skull. Kanske har jag gjort och betett mig på ett sätt som passat alla andras tycke, men det får vara slut på det , för det har fått mig att må dåligt, att vilja kräkas över mig själv och krypa under jorden.. Något annat är att min kondition börjar ge efter , och tur är väl det efter att springande och promenader på flera kilometer. Det känns skönt! Det får mig att springa ännu mera! "vad tunn du blivit" sa mormor igår, men äsch , hon var full! .. Jag har slutat på vårdcentralen också. På tisdag börjar jag mitt nya jobb på Scania. On the line it is! Ser fram emot det en hel del.. Jag måste fasen skaffa mig glasögon också, men vad gör det om hundra år?? - Massor möjligtvis! .. Sen har vi ju nya kategorier här i bloggen. Var av en nästan är ett måste! Jag drömmer nämligen mycket och oftast sjuka saker. Så nu ska en dröm skrivas ner i Dreams!
Fridens fallows!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback