Sluggern&Shego

Blödig?

Här sitter jag - en aning bakfull, en aning sentimental och allmänt nöjd. Att vara en aning feminin med vin och små klackar i taket var alldeless funktionell. Dock kom inte alla in på lilla Stora Hotellet i Gnesta?! Har ni hört på fan?! Det var FULLT och KÖ. Helt unbeliveble!
Just nu sitter jag nog och tränar på att inte gråta vid fel tillfällen. Det är INTE matcho att ha tårar i ögonen till Idol! Jag gillar den där Jay Smith, sjukt snygga Linda (jag tror jag blir lesbisk!!) och den charmiga Simon. Jag gillar hesa röster bäst. Visst är det något med heshet? Det är så håret på armarna reser sig, något väldans sexigt över det. Jag gillar att verkligen lyssna på röster. Vissa får jag inte nog av. Undrar hur jag själv låter?..
Så här har jag ett litet maraton, man är ju kass på att följa serier, program and whatever, se på tv över huvud taget är jag kass på faktiskt! Så såna där Play-påhitt på tv-kanalernas hemsidor är great! Bra söndags underhållning, lagom fart fyllt!
För övrigt funkar jobbet kanon - jag är värre än dom flesta i käften men ganska snabblärd och har ganska bra koll på läget vill jag påstå! Sen mår jag annars bra, verkligen bra! Trotts en svag bakfylla och allt vad det innebär.
Kameran har landat hemma också så ska slänga upp lite bilder här ovan nu .
See yaaahh !

Kommentarer
Postat av: LindaQ

Jag har hes röst nu..ska vi ligga?;)

Haha!Du är bäst och tvivlar inte på att du gör ett superjobb på jobbet!<3

2010-10-04 @ 23:57:52
URL: http://iastruth.blogg.se/
Postat av: Jag

Ja ligga där är du nog världmästare på

2010-10-16 @ 22:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback